شاداب سازی محیط مدرسه

جامعه ای سالم وپویا بامدارسی شاد

شاداب سازی محیط مدرسه

جامعه ای سالم وپویا بامدارسی شاد

هوالمعاشق
من سروش حقیقت متولد آبان 1384 گردآورنده مطالب این سایت هستم.من دغدغه آینده همسالانم را دارم. برایم مهم است که مسیر زندگی مان را چگونه طی کنیم تا حال دلمان همیشه خوب باشد.

بایگانی
آخرین مطالب

داستانی جالب وکوتاه

سه شنبه, ۵ آذر ۱۳۹۸، ۱۰:۲۲ ب.ظ

مامان:علی بیدار شووو

علی:مامان من خوابم میاد،جان هرکی دوست داری ولم کن.

مامان:علی اگه مدرسه نری بی سواد می شی.

علی :مامان جان تا الان هفت کلاس درس خوندم هیچی نشدم،هفتا دیگه ام بخونم بازم هیچی نمی شم.

مامان:علی پاشو برو مدرسه وگر نه از بازی خبری نیست.

علی:خب مامان ،الان فکر کن من برم مدرسه،دوباره باید معلمان غمگین،ناظم عصبانی را تحمل کنم.

مامان:این حرف هارو نگو خوبیت نداره!

علی:آخه من  هفت صبح از خونه بیرون می رم که هیچ باید تو این سرما با آب سرد دستشویی برم این انصافه.

مادر هیچی نگفت وفقط علی را تماشا می کرد.

علی ادامه داد:آخه مثلا مدرسه خونه ی دوم ماست؟،درودیوار خونه ما خاک گرفته است؟،تو خونه ما برای دستشویی از آب سرد استفاده می کنیم.!؟همش دعوا مون می کنن؟

آیا این گفت و گو آشنا نیست؟؟؟

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۰۹/۰۵
سروش حقیقت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی