شاداب سازی محیط مدرسه

جامعه ای سالم وپویا بامدارسی شاد

شاداب سازی محیط مدرسه

جامعه ای سالم وپویا بامدارسی شاد

هوالمعاشق
من سروش حقیقت متولد آبان 1384 گردآورنده مطالب این سایت هستم.من دغدغه آینده همسالانم را دارم. برایم مهم است که مسیر زندگی مان را چگونه طی کنیم تا حال دلمان همیشه خوب باشد.

بایگانی
آخرین مطالب

یه کلام حرف حساب

سه شنبه, ۵ آذر ۱۳۹۸، ۰۹:۴۳ ب.ظ

من پسر 14ساله تمام بی علاقگی ها به محیط مدرسه را با چشمان خود دیده ام.

 تمام عشق نورزیدن هارا ،تمام دل زدگی ها از کتاب و مدرسه و امتحان را.

من پسری هستم که با تمام وجوداین بی علاقگی ها را حس کرده است،تمام تمامشان را.

وقتی ویدیو ای را از مدارس کشور های اروپایی را تماشا می کنم به آن ها غبطه می خورم. 

من فرزند شهری کم برخوردار امید دارم تا با مطالب این وبلاگ بتوانم مدارسی شاد در شهرم،استانم وحتی کشورم ،به وجود بیاورم

تا دانش آموزان برای رفتن به مدرسه لحظه شماری کنند و واقعا مدرسه را خانه دوم خود بدانند.smiley

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۹/۰۵
سروش حقیقت

نظرات  (۳)

منم این ارزو رو دارم امیدوارم خیلی زود این آرزو تحقق پیدا کنه

پاسخ:
سپاس

سروش عزیز سلام، تبریک میگم وبلاگ خوبی درست کردی امیدوارم به هدف و آرزوهات برسی.

پاسخ:
تشکر این نظر لطف شماست

امیدوارم روزی برسه در تصمیم گیری ها از این ایده های جالب برای محیط های آموزشی استفاده بشه تا نتیجه اون رو در تعلیم و تربیت نیروی با انگیزه ببینیم.

خسته نباشی.

پاسخ:
سپاس فراوان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی